søndag 30. august 2009

MORSOM UKE I VENTE!

Yeah, imorra kickstarter jeg uka med debuten på mitt radioprogram "DJ Miss Harmonica" på radiOrakel, FM 99.3 mellom 13-14. Jeg kommer til å legge ut spillelista her etter programmet.

Onsdag blir det livespilling og intervju på Waschera på TV2; kl. 15.30. Da er det bare å benke seg foran TV skjermen, ta en pause på jobben osv og danse med!

Fredag blir det konsert på Granittrock i steinbruddet i Groruddalen kl. 20.30 (kom kom!) og lørdag blir det en livehappening utenfor Dieselbutikken i Bogstadveien på formiddagen/dagen en gang!

I tillegg må dere stikke ut og kjøpe HENNE denne mnd, der det er en sak om Neverland i Nachspielspalten! Det er forøvrig samme spalten som hadde profilintervju med meg i juliutgaven. Ikke verst å være med i to utgaver på rad!

Håper vi ses en gang i løpet av uka; enten det blir på TV2, på Granittrock eller i Bogstadveien!

See ya!

3 kommentarer:

  1. Hei, lurte på om du skal ha sending på radiOrakel fra granittrock?

    SvarSlett
  2. hei! nei, jeg spilte selv på granittrocken, men lagde ikke noe radioinnslag :)

    SvarSlett