tirsdag 2. november 2010

Lips, lips... lipstick baby!




Jeg har en greie for leppestift. Sånn er det med den saken. Jeg bruker leppestift hver eneste dag, gjerne i sterke farger. Jeg elsker alt fra rødt til turkis. I love lips! Dette gjenspeiler seg jo selvsagt i accesoirer og klær.. Men sjekk da; det er jo ikke mulig å ikke like lepper. Nope. Lepper er love.

Denne telefonen står trygt plassert på disken på Flashdance. "Hello baby, you talkin´to me?"


Heldigvis har noen skjønt at lepper kan (og bør) brukes til mer enn kyssing, telefoner og påføring av leppestift. Fashion + lips = en sikker vinner.

Min all time favorite som jeg alltid kommer tilbake til; Jean-Charles de Castelbajac er selvsagt hjernen og mesteren bak dette antrekket. I <3>


Og bak enhver popstjerne står det selvsagt en fabelaktig stylist. Heldigvis har fantastisk søte Annie noen som vet hva de driver med. Hvis det er noen stylister der ute med direktelinje til Castelbajac, så ikke nøl med å ringe meg..



Jeg har ønska med denne godbiten fra Timmy Woods (han som har laget Eiffeltårnveska til Carrie vet du - som du selvsagt også finner på Flashdance!) i over et år. Og hva er vel bedre en enn oppegående kjæreste som tok hintet. Gjett hvem som fikk leppeveska sendt med bud på døra hjemme? Heelt riktig. Me, me, me! Leppegledjen. (Bursdag altså. Får ikke leppevesker på daglig basis.)


Fra før av har jeg denne deilige leppeveska, men det blir ikke helt det samme som leppestiftveske!

Neste på ønskelista er disse FANTASTISKE skoene fra Alberto Guardiani! Nam, nam. 410$ er ikke helt i budsjettet akkurat nå, men det er jo snart juuuul?


Om du heller ikke har råd til et Castelbajac-smykke på denne lønninga, så kan du jo gå for en av disse billigvariantene på nett;

Ellers har jeg jo noen leppevarianter på Flashdance også selvsagt!


Men som oftest når jeg har skikkelig lyst på noe som er litt out of reach (som Castelbajac jo dessverre er..), så lager jeg meg min egen variant! Hva tycks? I´m in love!


Store ringer er jo alltid en vinner og når man har leppstiftkjede, må man selvsagt kjøre på med en leppering i tillegg!


Og hvis du vil har en ting for lego så er kanskje disse Chanelinspirerte brosjene fra Dee & Ricky noe for deg? Noe for meg? Så absolutt.


Og det sies jo at gjennomsnittskvinnen spiser 10 kg leppestift i løpet av et liv. Men når det smaker så godt som alt dette, så er det helt OK igrunn. I love you lipstick.














1 kommentar:

  1. absolut fascinerende! er så glad jeg kjøpte de fantastiske leppestift øredobber fra deg:)

    SvarSlett