tirsdag 23. november 2010

Flashdance + Röyksopp = SANT!

Röyksopp er jo for tiden ute med det fantastiske albumet Senior. Og enda mer fantastisk er at de bruker Flashdanceklær på de nye pressebildene sine! Det kaller jeg god smak! Bildeserien er snadder for øyet - og der bidrar selvsagt Flashdance til!

Styling av Johanne Karin Gjøstein og foto er tatt av Stian Andersen.


Her har Torbjørn på seg en faaaaantastisk hvit bomberjakke med gulldetaljer og ikke minst medaljer av gull og glitresteiner!! Den er helt rå.

Og flaks for deg; den henger på Flashdance ennå! Popstjernemagi.


Så stikker vi ut i skogen en tur. Svein stiller denne gangen i bomberjakke med safarimønster fra Flashdance. Bomberjakker er the shit! I tells ya! Bomberjakken kan jo brukes av begge kjønn (den var en jente som skjøpte safarijakka) og den gir en old school hip hop følelse som jeg simpelthen elsker!

Jeg har utallige varianter på Flashdance. Mine favoritter er kanskje de fargerike Picassojakkene á la M.I.A style som denne;


Men vil du heller ha noe mer i sjangeren som det Svein valgte (han la sin elsk på en safarivariant med ville dyr) så er denne kanskje noe for deg? Ville vesten og cowboyer ftw!



Men er det en bomberjakke over alle bomberjakker jeg ønsker meeeeeeeeeeg.......
Chanel BABY. Jeans, høye hæler og et massivt gullsmykke og du er gatas kuleste katt.


Men tilbake til Röyksopp. For ta en titt på hva Torbjørn valgte på dette bildet... Jepp. Det er en av de råeste jakkene jeg har hatt.


Torbjørn rocker den faaantastiske jakka med bilbane og 3D biler! Begge jakkene er solgt, men guess what? Min evigvarende "hunt for the goodies" har faktisk resultert i at jeg har kommet over bilbanejakka en gang til og den pryder nå veggen på Flashy igjen! Oh lykke. Hva er oddsa for det liksom?




I tillegg til å ha boltra seg i klassiske bladkostymer, så har gutta også lagt sin elsk på perlekunstneren Håkon Bogen. Torbjørn bærer sløyfa som gangsterbossen sjøl. Og sløyfa? Ja den fant de selvsagt på Flashdance.




Den finnes jo i mange forskjellige farger; her i hvit og sort.

Peace out Mary Poppins!


Gutter med god smak vet at alt ikke trenger å være beige & boring.

For flere bomberjakker og andre godsaker. Flashdance is da shit.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar