fredag 21. august 2009

Konserter, TV og sånn går nå dagan!


Etter en lang sommerferie begynner det å røre seg på livefronten igjen - det er gøy!

Jeg har nettopp blitt booka til følgende datoer: 

4. sept - Granittrock - Oslo
5. sept - Dieselhappening utenfor butikken i Bogstadveien - Oslo
8.okt - Charlies bar - Kristiansand

I tillegg blir det jo Djing på Neverlandfestene, og den neste ser ut til å gå av stabelen 3.okt; men hvor er ennå en godt bevart hemmelighet.

Jeg har fått ny trommis! HURRA! Henrik, som også trakterer trommene i Surferosa, spiller nå sammen med meg og Even - og det låter FETT!

Jeg har også begynt å skrive nye låter til en skive som kommer en gang ( når den er ferdig)!

I tillegg skal jeg spille for kidsa i Waschera på TV2  2. sept. Litt usikker om det blir sendt 2 eller 3.

Jeg har jo sagt opp jobben min som lærer, noe som er både deilig og rart på samme tid. Må jo innrømme at jeg savner de festlige ungene til tider, samtidig som det er fantastisk å bare kunne konsentrere meg om musikk og oppstart av butikk! 
Nå har jeg også fått tilbud om en egen radiosending på radiOrakel hver mandag og det kunne jo vært gøy å ta fram den gamle radiostemmen igjen..

Ellers er jeg veldig fornøyd med å ha hatt presse hver eneste mnd siden februar! Litt stolt faktisk :) Henne forrige mnd og Spirit i august. I september blir det en liten sak om Flashdance i ELLE, så jeg holder det gående :) Evig aktuelle Miss Harmonica; haha!

En fugl hvisket meg akkurat i øret at mine nye favoritter La Roux spiller på Blå 4. sept - noe som  - er det mulig - kræsjer med gigen min på Granittrock. MEN jeg skal få til begge deler, samma hva!

Vi ses rundt! For å ta et lite sitat fra låta mi; "you gotta go": "I know you try to get me out of sight, but I won´t leave oh no..." Ha ha, stemmer det!

see ya!
m

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar