mandag 7. september 2009

Haltepinken hadde det gøy i forrige uke!

Jeg har klart å tryne ned fra senga og oppå foten min, som nå ikke vil la seg tråkke på.. (ja, jeg sto i senga og falt ned... glemmer at jeg ikke er noe barn lenger, men en klumsete ung dame) Det betyr dessverre at sendinga mi idag på radiOrakel går ut, da jeg er stuck og ikke kommer meg noe sted uten krykker.. Sendinga fra forrige uke vil bli sendt i reprise. Synd, for jeg hadde en glimrende spilleliste klar, men den kommer neste mandag! Nå var det jo mange godsaker fra forrige sending som vi jo gjerne kan høre om igjen, så det er iallefall bra!

Takk til alle som kom på konsertene mine i forrige uke; både på Granittrock på fredag og i Bogstadveien på lørdag! Jeg hadde det utrolig gøy, og blir så varm om hjertet av alle nye, begeistrede og glade fans. Wascheraopptreden gikk også veldig bra, og jeg koste meg! Veldig hyggelig å møte Mira igjen også; hun er så utrolig oppmuntrende, gira og glad hver gang jeg møter henne :)

Du kan se sendingen her, under 02.09 sendingen.

Til vi hørs igjen kan dere kose dere med my neverlandgirl, Samsaya og hennes sang "Change" fremført i TV Norge programmet "4 stjerners middag". Elsker stemmen hennes! Skjønner at man tar til tårene av det hele :)

Snakkes snart, må skaffe meg noen krykker...

m





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar