lørdag 2. mai 2009


MISS HARMONICA - MYSPACE OG FACEBOOK

Her kan du sjekke ut musikken min; Miss Harmonica! En dæsj elektro, en dæsj pop og mest moro! 23. mars ga jeg ut min første plate "Champagne, Caviar and Me!" der jeg har gjort alt selv, fra å spille den, skrive den til å gi den ut. Du finner den på bl.a. Platekompaniet og iTunes.


Etter å ha spilt mye i Norge, drar jeg ENDELIG til Berlin for å spille 14. mai! Gleder meg utrolig mye! Jeg skal varme opp for en tysk elektronikaartist som heter Raüberhoele. Hun slipper plate og feirer det med å ha meg som gjest! Det er stas :) Litt stille på konsertfronten framover tror jeg. Trenger en liten pust i bakken til å lage ny musikk og rett og slett ha litt fri.. Men jeg har masse store planer på gang for litt av hvert; bl.a. to nye klubber jeg starter opp, der jeg skal DJe! Følg med, følg med!

Igår var jeg en tur ute i 2. etg på Internasjonalen og plutselig kom "Get lost in the disco"  fra plata mi dundrende ut av høyttalerne. Det var ganske kult med tanke på at jeg ikke aner hvem DJen var! Seinere spilte han også en annen låt fra skiva - it made my day!!

monica




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar