fredag 22. mai 2009

FLASHDANCE!!

Jeg skal starte butikk! Jada. Flashdance it is.
Endelig har jeg bestemt meg for å gjøre noe jeg lenge har hatt lyst til. Jeg er ennå på utkikk etter lokale og ser for meg å starte opp i slutten av sommeren. Jeg gjerne vil ha den i Gamlebyen. 


Jeg har allerede begynt å kjøpe inn diverse fantastiske ting; temaet for butikken blir vintage og design. Du skal ikke se bort ifra at det blir en og annen konsert eller åpning i butikken også. 

Mulig jeg begynner å selge noe av det allerede før jeg har fått lokale, hvem vet. Det er virkelig kule ting vi snakker om her, så det er bare å glede seg! Jeg kommer da til å legge ut bilder av ting her.


Jeg har bl.a tenkt til å selge fantastiske gamespill klokker fra 70/80/90-tallet. Jeg har allerede kjøpt inn super mario, zelda, pac man, scramble fighter, donkey kong og en del til. De er vanskelige å få tak i, så dette blir bra! I tillegg blir det mye kjeder med leker og glitter. Jeg har også startet på min egen kolleksjon - oh, de blir så fine!

Bildene gir deg en liten pekepinn på hva det vil gå i!

Det er altså bare å glede seg. I´ll keep you posted!


2 kommentarer:

  1. Wow stillig!!! ser fram til butikken åpnes=D
    Trenger du noe butikkhjelp?
    Men uansett når er åpningen?

    SvarSlett
  2. Leter etter lokale fortsatt, så vi får se .. :) Selger fra facebooksida foreløpig!

    SvarSlett