mandag 6. juni 2011

Shoes = self expression.

Det finnes så mange fantastiske sko der ute. Her kan du se at sko rett og slett kan være kunst. Og ikke minst gøy. Fine sko = god stemning

Denne legovarianten må jeg definitivt skaffe meg.


Små leker er jo absolutt gøy.


Noe for barske gutter (og jenter)


Disse darlingene står det navnet mitt på. Nam.



Mmm speil ER en vinner.


For ikke å snakke om disse. Ja takk.


Smoking hot.



Bling-o-rama.


Og blir man sliten i beina av for høye hæler, kan man jo bare smette inn i disse.



Eller disse....


Før man evt stikker ut en tur igjen i disse..


..eller tar en tur på The Gathering.




oooh, origami, en av barndommens gleder!



og til slutt en annen av barndommens gleder.



Her fikk jeg iallefall en del inspirasjon til neste D.I.Y prosjekt! Vi ses mellom lego og speil.


Men jeg har kjøpt meg disse gjennomsiktige vingeskoa fra Jeremy Scott! Hi ha - sommeren er i boks!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar