tirsdag 1. februar 2011

Rrroar! I wanna be your leopard!

Jeg har akkurat dratt fra min faste frisør Tonje hos Adam og Eva i Strøget - med et stort smil om munnen!
Jeg har jo dette korte, 3 millimeters håret på den ene siden som jeg strengt tatt begynner å bli litt lei av. Jeg har jo hatt flere runder med denne varianten, den første allerede i 2004, og jeg vet av erfaring at det jo tar litt tid å få det til å gro ut.. Nå går jo gud og hvermann rundt med kort på den ene siden, så da må man step it up å gjøre det beste ut av det. Jeg og Tonje har snakka om forskjellige muligheter i forhold til farging og sist gang jeg var der, slo det meg at LEOPARD er et deilig alternativ.

Jeg skal opptre på Vixen blog awards neste uke og i tillegg til Carrera som tema, vil jeg ha et par til. Hva er vel bedre enn å dra inn litt leoparddetaljer her og der. La oss starte med håret. Purr, purr. Hello.



Tonje er en mester med farge og pensel. Og da fargen var påført så det slik ut.



Der får man igjen for å ha gått tegning, form, farge i tillegg til å være en skilled frisør!


Men det store spørsmålet var jo hvordan dette ville se ut når fargen var vaska ut og håret tørka..

Simsalabim!


Kinda cool! Jess! Jeg er superfornøyd!

Nå blir det Mona Lisa next. Hø hø.




2 kommentarer: